Wednesday, January 20, 2010

Apa Kata Mereka (Update 20/01/10)



Gadis 20-an, Kuala Terengganu.

I would really recommend this product. Every women should drink everyday. Lepas minum Aurora memang terasa tubuh semakin saya fit. Memang tak sangka Aurora bertindak begitu cepat. Kulit saya juga bertambah licin dan lembap. Saya juga rasa bertenaga untuk menjalankan rutin harian saya. Bagi wanita yg telah berkahwin dan mempunyai anak, Aurora amat sesuai utk mendapatkan bentuk badan yang ideal. After all, I'm really satisfied with this product. Aurora hendaklah diguna bersama air yg banyak utk elakkan rasa panas dalam badan.

  • Rasa lebih bertenaga
  • Kulit semakin licin
  • Tiada lagi lenguh-lenguh
  • Payudara semakin montok & pejal
  • Angin dalam perut diatasi
  • Kitaran Haid tetap & tiada senggugut


Surirumah 50-an, Seberang Perai


Selepas minum Aurora, masalah sakit pinggang, pening-pening dah tiada lagi. Dan yang paling mengejutkan saya buasir yang ditanggung selama ini telah kecut dalam masa yg singkat sahaja. Dan Aurora sangat sesuai utk wanita2 yang menopos.


  • Lebih bertenaga
  • Kedutan halus di kulit hilang
  • Lenguh-lenguh diatasi
  • Payudara montok & pejal
  • Seksualiti - Rasa semakin bernafsu
  • Vagina - Semakin merapat
  • Pinggul - Semakin padat



Wanita Berkerjaya 40-an, Kuala Lumpur


Aurora telah meningkatkan tenaga saya sewaktu bekerja di siang hari dan menyambung tugasan di rumah pada malamnya. Selepas beberapa hari saya minum Aurora, Cik Abang saya beritahu yang dia terasa lebih nikmat ketika 'bersama'. Dia rasa lebih ketat dan lebih 'grip'. :)


  • Lebih bertenaga
  • Kedutan halus hilang
  • Lenguh diatasi
  • Payudara montok & pejal
  • Seksualiti - Semakin bernafsu
  • Vagina - Semakin merapat
  • Pinggul - Semakin padat
  • Tiada lagi keputihan



Wanita 28 tahun, Berkerjaya & menyusui, Kuala Lumpur


Masalah keputihan saya diatasi, bau badan tiada lagi, rasa lebih selesa. Kulit saya juga kelihatan semakin licin dan lembab. Aurora memang hebat!

  • Lebih bertenaga
  • Kulit normal, Lebih lin dan lembab
  • Payudara semakin tegang
  • Seksualiti - Semakin bernafsu
  • Vagina - Semakin merapat
  • Pinggul - Semakin padat
  • Tiada lagi keputihan



Untuk kongsi kisah anda sebagai perkongsian untuk manfaat kita semua, sila isi form di bahagian kanan blog ini.. Terima kasih

0 comments:

 

©2009 Aurora | by TNB