Saturday, February 20, 2010

Vagina Mengetat..

Pn Hasina, 24 tahun
Berkerjaya ; Anak seorang

Aurora banyak membantu saya. Walaupun baru seminggu saya amalkannya, saya dah dapat rasa perubahan dalam kehidupan harian saya.

Pertamanya saya rasa bertenaga pada waktu pagi. Sebelum ni saya rasa malas utk bangun pagi tp sekarang jam 6.30 pagi saya dah bangun. Memang sangat berbeza dengan pagi2 saya sebelum ini.

Yang keduanya, berkenaan hubungan suami isteri.. Selepas minum Aurora, memang saya dapat rasa keadaan vagina saya semakin mengetat. Rasa macam masih belum melahirkan anak lagi. Dan melihat raut wajah suami saya sudah cukup menceritakan segalanya..

Dan saya amat syorkan kepada semua wanita samada yg sudah berkahwin , belum berkahwin dan lepas bersalin untuk amalkan Aurora. Memang sangat bagus utk anda.

0 comments:

 

©2009 Aurora | by TNB