Sunday, January 24, 2010

Ayu, Kini Semakin Mantap


Kisah dari seorang gadis berusia 21 tahun.. Beliau baru sahaja mengamalkan Aurora selama 2 minggu dan mendapati kesannya amat memuaskan.. Hasil dari itu, beliau telah membuat keputusan untuk menjadi Ejen Aurora..

Saya dari awal memang minat bisnes. Kemudian saya ditawarkan utk menjadi Ejen Aurora. Bila saya tengok ia mampu menampung kehidupan saya, saya pun try sebotol Aurora sbb nak rasa apa kesannya kepada saya.

Lepas minum satu 'cup' je, saya terus keluar angin.. Banyaknya angin tu macam saya tak pernah keluar angin sebelum ni..

Tapi yang paling menakjubkan!! Lepas 4 hari saya minum Aurora, rakan serumah saya tegur saya mengatakan pinggul saya agak naik (sambil tersipu2).. walhal dia tak tau yang saya tengah amalkan Aurora. Lepas itu, saya jadi lebih alert tentang perubahan2 yang berlaku pada saya. Dan saya dapati payudara juga semakin menaik menjadi lebih pejal dan montok.. :)

Selain itu biasanya sebelum ni bila nak datang period, saya akan rasa sakit2 belakang & pinggang 2 hari sebelum period, tapi semalam saya tak rasa apa2 pun waktu period datang..

Dan saya juga rasa perubahan pada tenaga saya. Slps minum Aurora saya selalu bangun sebelum 6 pagi sebelum jam HP berbunyi. Dan penyakit mengantuk saya pagi2 pun dah takde dah..

Setakat ni baru 2 minggu saya amal Aurora, saya amat puashati dengan kesannya.. Dan semalam juga stok permulaan sebagai Ejen Aurora dah sampai... Dan saya tak sabar-sabar nak melihat kesan pada org lain pulak..

Tq Aurora..

Dari:
Ayu Aurora (Ejen Kemaman)
013.9641466

p/s : Nanti saya emel lagi testimoni pelanggan saya. Jumpa lagi




Untuk kongsi kisah anda sebagai perkongsian untuk manfaat kita semua, sila isi form di bahagian kanan blog ini.. Terima kasih

0 comments:

 

©2009 Aurora | by TNB