Tuesday, January 26, 2010

Zubaidah Puashati!

Siti Zubaidah, 40-an,
Pengusaha Kedai Makan, Gong Pauh Kemaman

Malam sebelum saya diperkenalkan dgn Aurora, saya alami sakit kepala yang amat sakit. Bahu saya pun lenguh2 dan pinggang juga sakit..

Kemudian pagi esoknya, saya diperkenalkan Aurora oleh Kak Arah (pelanggan kedai saya).. Kak Arah datang bawak flyers Aurora, kemudian saya pun baca dan tgk ramuan herba dalam Aurora. Lepas tgk semua ramuan tu, saya rasa terus nak minum Aurora sbb banyak herba-herba dalam Aurora baik untuk wanita.. Saya pun terus minum satu 'cup'

Alhamdulillah esoknya kepala saya tak sakit lagi, lenguh-lenguh juga terus lesap, sakit pinggang pun hilang. Buang air pun lawas je hari-hari. Biasanya 2 hari sekali saya buang air.

Hari ke-3 keputihan saya hilang, biasanya banyak sangat.. Saya sangat seronok dan saya terus menceritakan kepada adik saya dan pelanggan-pelanggan saya tentang kesan Aurora. Mereka pun tak sabar nak minum, nak nikmati kesan Aurora..

Saya ni kalau barang tu tak berkesan pada saya, saya takkan cerita ke orang, tapi kalau dah memang berkesan pada saya, memang habis orang akan saya cerita.. Dah memang tabiat saya macam tu. Hehe :)



Submit by : Siti Zahrah, Ejen Kemaman

0 comments:

 

©2009 Aurora | by TNB