Monday, January 25, 2010

Pengakuan Seorang Suami - Rasa Lebih Kenyal


Kisah dari seorang suami prihatin..

MRO, 42 thn

Chendor, Kuantan
019.7914066



Isteri saya surirumah sepenuh masa, alhamdulillah kami dah mempunyai 4 orang anak.. Saya nak share sedikit pengalaman berkenaan isteri saya.. Biarlah saya jadi lelaki pertama yang kongsikan cerita ini kepada semua..

Selepas 5 hari minum Aurora, isteri bagitau saya yang darah haid dia keluar berketul-ketul. Memang sebelum ni isteri saya ada mengalami masalah haid terlalu lama. Kadang-kadang sampai 20 hari.. Saya expect yang berketul-ketul tu mungkin sisa lama yang tak keluar agaknya.. Lepas pada tu haid dia keluar dengan lancar, memang sangat berbeza dengan keadaan dia sebelum ini..

Begitu juga dengan masalah keputihan dia. Lepas 5 hari tu juga, memang keputihan dia keluar dengan banyak dan sekarang alhamdulillah ia beransur-ansur hilang..

Dan dalam hubungan seks (maaf jika terkasar) pula, sebagai suami saya memang dapat rasa perubahan pada dia. Setakat ni saya dapat rasakan beza pada kepadatan payudara dan pinggul dia.. Payudara dia jadi semakin menegang & kenyal.. Dan saya tak sabar menanti untuk melihat perubahan yang dikatakan 'kembali menjadi seperti anak dara' yang diwar-warkan.. :)

MRO, Chendor
019.7914066





Untuk kongsi kisah anda sebagai perkongsian untuk manfaat kita semua, sila isi form di bahagian kanan blog ini.. Terima kasih

0 comments:

 

©2009 Aurora | by TNB