Tuesday, January 26, 2010

Payudara Marveles, Mantap Molek


From : Ayu Aurora

Semalam saya call sorang customer/kawan saya, dia ni gadis masih anak dara. Umur 21 tahun. Bulan 6 ni nk kahwin. Dia start minum Aurora baru 2 minggu. Dan kesan yang dia rasa sangat2 mengejutkan saya.. Memang cepat Aurora bertindak..

So kat sini saya rekodkan perbualan telefon saya dgn dia, tapi dalam bahasa ibunda saya lah ek.. Bahasa t'ganu.. Nanti ada masa saya buat translate dia.. Ok, selamat melayan.. :)

Saya: Hallo, Saya daripada Ayu Aurora Kemaman ni.. Ni nok tanya, mu guane minum Aurora ni, rase gane?
KN: Ayu Aurora tu nama tu.. Hehe. Mu dengan aku Ayu Aurora gok.. Hehe
Saya: Hehe, doh rase gane Aurora?
KN: Rase memang sedap ah aku minum, segor.. Masa aku bangun tido pagi kang, dok liat ah maknenye.. Doh aku g keje ko wape.. 6.30 kene molek baru bangun. Ni jam bunyi ko 6, siah lalu dok cakap banyok.. (bangun lalu bila jam bunyi)
Saya: Eaa? (buat2 terkejut)
KN: Ho
Saya: Mudoh bangun tido neh?
KN: Ho ar..
Saya: Mmm, lain-lain?
KN: Lain-lain.. Lain-lain badan aku jadi rase macam sehat ar sket.
Saya: Sehat?
KN: Ho ar.
Saya: Sehat gane oo?
KN: Owoh mung, kejap2 nak cabut wayar cas kejap.. Sehat ar, mu dok tau sehat gane?
Saya: Bertenaga ar rase?
KN: Bertenaga ar maknenye.. Ooo, mu nok kabo ke org er?
Saya: Holah.. Pahtu lain-lain lagi? Payudara?
KN: Lain-lain lagi.. Payudara memang marbeles ah.. (sambil suka :))
Saya: Marveles? Gane tu?
KN: Ho jadi tegang yu.. (nada berbisik, takut orang dalam rumah dengar)
Saya: Ha? (nada terkejut)
KN: Jadi tegang.. Rasa naik.. Ho ar mantap molek..
Saya: Doh puas hati dok Aurora?
KN: Ho ar, dokleh pakai doh aku (bra) saiz ni ni, kene tukor saiz baru pulok pesengan.. (sambil gelekek)
Saya: Aku pun rasa gitu gok waser..
KN: Nok tengok sket buleh dok?? ................tuutttttttt
.......................................................... bersambung ke perbualan yang lebih dalam lagi.. Hehe
KN: Pahtu kulit aku pun jadi molek yu, aku kang kulit kering.. Ni jadi lembab doh. Padahal aku baru minum 2 minggu dok sapa lagi.. Memang puas hati ah Aurora
................................................
...............................................

Last skali KN order lagi 2 botol, satu untuk dia dan satu lagi untuk mak sedare dia....

:) Power ah Aurora!

*Kalau x faham, tunggu versi yang translate k.. Bye

0 comments:

 

©2009 Aurora | by TNB